A zoldzugolyfarm.hu Általános Szerződési Feltételei elektronikusan köttetnek, ezek írásbeli szerződésnek nem minősülnek, nem kerülnek iktatásra és magatartási kódexre sem utalnak.
A szolgáltató az ÁSZF-ben (Általános Szerződési Feltételekben) a változtatás jogát fenntartja. A szolgáltatásukat igénybe vevő felek ezekről a változásokról a weboldalon, vagy a közösségi médián tudakozódhatnak. Jelen ÁSZF az alábbi linken érhető el:
https://zoldzugolyfarm.hu/aszf.php
A SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
A szolgáltató neve: Orbán Balázs
Cím: 6528 Bátmonostor, Baracskai u. 43
FELIR azonosító: AB2480566
A bejegyző Hatóság megnevezése: NÉBIH
Nemzeti Agrár Kamarai nyilvántartási szám: S650000489465
Adószám: 52511398-1-23
E-mail: rendeles@zoldzugolyfarm.hu
ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK
A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem említett pontok esetében az irányadó a magyar jog, különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályait tartalmazó 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a mérvadó. Ezen jogszabályokhoz való igazodás, a felek számára magától értetődő.
A jelen Szabályzat 2019.03.01-től hatályos és ennek visszavonásáig hatályban marad. A weboldalon nincs felhasználói fiók regisztráció és használatával automatikusan elfogadottá válnak az itt leírt szabályok. Amennyiben a szolgáltatást igénybe venni kívánó fél nem ismeri el részéről elfogadottként a Szabályzatot, nem áll jogában a weboldalt használni. A Felhasználónak mindig van lehetősége értesülni az ÁSZF-ben bekövetkező módosulásokról, melyek meghozatalához a Szolgáltatónak joga van.
A Szolgáltató hozzájárulása nélkül a weboldal tartalmainak felhasználása jogi következményekkel jár. Ez alól mentesít egy írásos hozzájárulás a Szolgáltató által. Minden jog fenntartva!
TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK
1. A megrendelésekre kizárólag online van lehetőség a webshopon keresztül. Az árak forintban értendők és a kilogrammonkénti ár átvevőpontonként változik, melyre a lokációnként eltérő szállítási költség szolgál magyarázattal.
2. A termékek mellett szereplő képek illusztrációként jelennek meg, az esetleges eltérésekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
3. Kedvezmények esetében, a vásárlót megilleti a teljeskörű tájékoztatás joga!
RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK
1. A termék megrendeléséhez, online fizetéséhez, kapcsolattartói és szállítási adatok megadásához nincs szükség felhasználói fiók regisztrációjára, ilyen funkciót a webshop nem tartalmaz. A Felhasználó minden egyes rendelésnél megadja ezeket az adatokat, tehát „vendég” üzemmódban vásárol.
2. Jelenleg a webshopban csak olyan termék szerepel, amelynek rendelésére a rendszer helyenként „előrendelés” néven hivatkozik, ez azt jelenti, hogy a Felhasználó előre jelzi igényét a termékek darabszámára és átvételi helyszínére vonatkozóan, kifizeti online az előleget, de a pontos ár csak a termék átvételekor kerül megállapításra (ld. 8. pont). Ezen terméknél a „rendelés”, „előrendelés” és „megrendelés” fogalmak ugyanazon tevékenységre utalnak.
3. Hagyományos értelemben vett „kosár” funkció a rendszerben nem került bevezetésre, sem erre utaló ikon vagy gomb, sem a klasszikus kosár műveletek nincsenek a webshopban. A rendelést kiszolgáló oldalak működése egyedi igények és egyedi fejlesztés alapján került megvalósításra.
4. A termékek darabszámának és átvételi helyszínének, illetve a kapcsolattartói adatoknak a megadása után mindig van lehetőség ezen adatok megváltoztatására egészen a sikeres online fizetés visszajelzéséig. Ezt követően csak a Szolgáltatóval való kapcsolatfelvétel esetén van lehetőség az adatok módosítására.
5. A kapcsolattartási és szállítási adatok megadásának pontosságát illetően a felelősség a Felhasználót terheli, a Szolgáltató nem hibáztatható az elgépelt vagy hibásan megadott adatokért.
6. Szállítási információkkal kapcsolatban látogasson el a
https://zoldzugolyfarm.hu/cart-csirke.php oldalra.
7. Az online bankkártyás vagy Barion tárcás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a Szolgáltatóhoz nem jutnak el, csak a Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény (engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.) részére válnak elérhetővé.
8. A Vevőt rendeléskor egy úgynevezett előleg megfizetése kötelezi, melynek korrekciójára a termék átvételekor lesz lehetőség, annak, pontos súlyának ismeretében.
9. Hibás ár esetén a Szolgáltató haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a Vevővel és a Szerződés akkor tekinthető megkötöttnek, ha az új információk tudatában, mindkét fél elfogadja az új feltételeket.
10. A webshopon megmutatkozó hibák és hiányosságok esetében, a Szolgáltató jogosult a korrekcióra, ám erről azonnal köteles tájékoztatni a Megrendelőt. Ezt követően mindkét félnek módjában áll elállni a szerződéstől.
11. A Szolgáltatót a Felhasználói részről mutatkozó hibák vagy hiányosságok felmentik a felelősség alól: pl. megtelt az e-mail fiókja, rossz e-mail címet adott meg. A sikeres rendelést visszaigazoló e-mail akkor számít megérkezettnek, ha ahhoz hozzáfér a Felhasználó.
RENDELÉS MENETE
1. A megrendelni kívánt termékre vonatkozó információkkal kapcsolatban, látogasson el a
https://zoldzugolyfarm.hu/cart-csirke.php oldalra.
2. A választógombok segítségével válassza ki a kívánt átvevőpontot.
3. A megjelenő dátum legördülő listából válassza ki a helyszínre vonatkozó elérhető átvételi dátumok egyikét.
4. Ezután az adott helyszínre és dátumra vonatkozóan adja meg a rendelni kívánt darabszámot. Amennyiben van rendelkezésre álló és elérhető darabszám, azt a rendszer a beviteli mező alatt jeleníti meg, tehát maximálisan ennyi darabot adhat meg. Ha nem látható ilyen elérhető darabszám, akkor a megrendelhető darabszámnak az adott helyszínre és időpontra vonatkozóan nincs felső limitje. Amennyiben az adott helyszínre és időpontra nincs már elérhető darabszám, akkor a beviteli mező inaktív és nem lehet értéket megadni.
5. A darabszám megadása után a „+” gombra kattintva a kívánt mennyiséget adja hozzá listájához (amíg nem adott hozzá legalább egy tételt, addig a lista sem látható). Több helyszín és/vagy időpont megadása esetén ismételje meg a 2. ponttól kezdődő lépéseket, így a listája újabb sorokkal fog bővülni. A listájából a tételeket a sorok melletti „-„ gombbal tudja kivenni, az ott megadott teljes sort kiveszi a rendszer, tehát a sorban nem lehet külön hozzáadni vagy elvenni mennyiségeket. Ha a kiválasztott helyszínre és dátumra vonatkozóan van már a listájában sor és újabb mennyiséget ad hozzá, akkor a rendszer automatikusan hozzáadja az újonnan megadott darabszámot a már listában szereplő darabszámhoz.
6. Ha végzett a lista összeállításával, kattintson a „Tovább” gombra a kapcsolattartói adatok megadásához.
7. A kapcsolattartói adatoknál a legtöbb mező kitöltése kötelező, de a rendelés leadása előtt a rendszer figyelmeztet, ha egy vagy több szükséges adat hiányzik. Ugyanezen az oldalon láthatja a rendelés összesítését, ezt mindenképpen ellenőrizze, mielőtt leadná a rendelést. Ha változtatna a helyszíneken, időpontokon és darabszámokon, a „Vissza” gombra kattintva visszaléphet a listájához, amelyet tetszőlegesen módosíthat.
8. Az online fizetés megkezdésére a kapcsolattartói adatok megadásának oldalán, az Általános Szerződési Feltételek és az Adatkezelési Tájékoztató elfogadása (bepipálása) után van lehetőség. A fizetés megkezdéséhez nyomja meg a „Bankkártyás Fizetés Barionnal” gombot.
9. A „Bankkártyás Fizetés Barionnal” gomb megnyomása után a Barion fizetési oldala jelenik meg, ahol kártyaadatait vagy Barion tárcás adatait megadva teljesítheti a fizetés feltételeit az ott megadott információk alapján. Ez az oldal a Barion üzemeltetésében áll, a Szolgáltató ennek az oldalnak az esetleges tartalmi, formai vagy üzemeltetési problémái miatt nem vállal felelősséget.
10. Sikeres fizetés esetén az rendelés is sikeresnek minősül, a rendszer a felhasználót a leadott rendelésével kapcsolatos tájékoztató oldalra irányítja, ill. a megadott e-mail címén egy visszaigazoló e-mail várja, mely ugyanezen rendelési adatokat tartalmazza. (Az üzenet elmaradása esetén vegye fel a kapcsolatot a weboldalon szereplő elérhetőség bármelyikén a Szolgáltatóval. 48 óra elteltével érvényét veszti a rendelés.) A rendelések feldolgozása munkaidőben történik, amennyiben rendelése nem ebben az időintervallumban érkezik, annak feldolgozása másnap válik esedékessé.
11. Sikertelen fizetés vagy a Barion fizetési oldaláról való visszalépés esetén tájékoztató oldal jelenik meg a rendelés sikertelenségéről, ez esetben a rendelést nem veszi fel a rendszer és tájékoztató e-mailt sem küld. Innen a „Vissza” gomb megnyomásával a rendelési listájához tud visszalépni, ahol szerkesztheti azt.
A MEGRENDELÉS FELDOLGOZÁSA, TELJESÍTÉSE
1. A feltüntetett munkaidőn túli rendelések leadása csak másnap kerül feldolgozásra.
2. A kiszállítási időpontok és helyszínek kötöttek, ezen feltételek módosítására nincs lehetőség.
3. Amennyiben a Szolgáltató nem teljesíti a szerződés rá eső részét készlethiány miatt, erről köteles a Vevőt tájékoztatni, majd a rendelésre beérkezett összeget legkésőbb 90 napon belül megtéríteni.
4. A Szolgáltató jogában áll a már visszaigazolt rendelések visszautasítására, ám a rendelések csak részben történő teljesítése csak akkor megengedett, ha ennek jóváhagyásáról a Vevő nyilatkozik.
ELÁLLÁS JOGA
1. A Felhasználó a megrendelt termék átvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a bontatlan, megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában, jogosult a Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát. (Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján.)
2. Az elállásra a Felhasználónak a weboldalon megadott e-mail címen van lehetősége nyilatkozattal és minden adat megadásával, melyek elősegítik a Szolgáltató számára a termék és rendelés beazonosítását. Amennyiben hiányzik bármely adat, a megrendelés száma, illetve a megrendelésnek és a termék kézhezvételének az időpontja, a Szolgáltatónak nem áll módjában ezt elfogadni. A termék visszaküldésének költsége minden esetben a Vásárlót terheli.
3. A visszaküldési költségen túlmenően, más fizetési kötelezettség nem terheli a Vevőt, azonban a Szolgáltató követelheti a nem rendeltetésszerű használatból származó anyagi károk megtérítését.
4. Az elállás joga nem érvényesíthető személyre szabott rendelések, vagy már kibontott élelmiszeripari termékek esetében, illetve akkor sem, ha olyan zárt csomagolású termékről van szó, mely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
5. A Megrendelő köteles elállás esetén, a terméke(ke)t sértetlen állapotban, a termék(ek) biztonságát, sérülésmentességét megfelelően biztosító csomagolásban visszajuttatni a Szolgáltatótól emailben kapott címre. Amennyiben ez nem történik meg, úgy Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a hibás címre küldött termékért, így visszatéríteni sem áll módjában. Kizárólag új állapotú termék esetén köteles a Szolgáltató a teljes vételár megtérítésére.
VISSZATÉRÍTÉS
1. A Szolgáltató a termék jogszabályoknak megfelelő visszaérkezését követően, 14 napon belül köteles visszatéríteni az adott összeget. (A Szolgáltató nem köteles az áru visszaérkezte előtt a visszatérítésre.)
2. A fizetési móddal (pl. összeg visszautalásával) járó többletköltség nem terheli a Vevőt. Hogy a fizetés milyen úton történik, arról a felek egyeznek meg. Amennyiben nincs speciális igény, a Szolgáltató ugyanazon fizetési módot választja, mellyel történt a Vevő általi vásárlás.
3. Az árukban bekövetkezett értékcsökkenésért a Vevő abban az esetben felelős, ha az az áruk jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő kezelés/tárolás/használat miatt következett be.
4. Az elállási jog nem vonatkozik azon személyekre, akik szakmájuk, önálló foglalkozásuk vagy üzleti tevékenységük körében járnak el.
5. A Szolgáltató nyújthat lehetőséget a Pénzvisszafizetési garanciára, ennek feltételeit pontosan köteles szerepeltetni a weboldalon.
TOVÁBBI RENDELKEZÉSEK
1. A Szolgáltató saját nevében eljáró közreműködőjéért teljes felelősséget vállal, jogellenes magatartás esetén a felelősség a Szolgáltatót (vagy Őt is) terheli.
2. Ha bármely része jelen Szabályzatnak érvényét veszti, az nem gyakorol hatást a többi pontra.
3. A Szolgáltató általi joggyakorlás elmulasztása nem egyenértékű a jogról való lemondással. Bárminemű jogról való lemondás csak írásbeli nyilatkozat ellenében tekinthető hatályosnak. Ha kivételes esetekben a Szolgáltató nem ragaszkodik valamely lényegi feltételhez, ez nem jelenti azt, hogy a következő alkalommal is így tesz.
4. A weboldal elérhetőségének és működésének tekintetében nem terheli felelősség a Szolgáltatót.
5. A szolgáltató szakértelmét bevetve, legjobb tudása szerint teljesíti a vevői interakciókat, valamint a terméke előállítását, szállítását és minden vállalkozásához kapcsolódó teendőjét – teendői között előkelő helyen szerepel a termékfejlesztés és a folyamatok jobbá tétele.
6. A weboldalon szereplő védjegyekkel, termékpartnerekkel és egyéb védjegytulajdonosok által használt védjegyekkel, termékmegjelölésekkel, ábrákkal, képekkel, szimbólumokkal kapcsolatos jogkört a Szolgáltató gyakorolja, illetve azon Partnerek, akik részére írásban megtette beleegyezését. Jogosulatlan használat, eltulajdonítás esetén a Szolgáltató jogában áll a jelen szerződéses jogviszony azonnali hatályú felmondására.
7. A Vevő automatikus beleegyezését adja a Szolgáltató reklámcélú ajánlatainak, hirdetéseinek e-mailben történő érkezésére.
8. A viták rendezésére mindkét fél igyekszik a békés utat választani.
PANASZ ESETÉN
1. A Vevő mindenkori joga benyújtani panaszát a Szolgáltató felé, melyet Ő a legjobb tudása szerint kezel.
2. Panasz esetén a Szolgáltató vagy orvosolja a gondot, vagy ha nem ért vele egyet, jegyzőkönyvet vesz fel a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról, melynek egy másik példányát eljuttatja a Vásárló részére. A panasz megválaszolására 30 napon belül köteles, a jegyzőkönyv saját példányát pedig 3 évig megtartja arra az esetre, ha ezt ellenőrzés céljából be kell mutassa az ellenőrző hatóságoknak.
3. A viták rendezésének online módja az alábbi elérhetőségen zajlik:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
4. Panaszát továbbá az alábbi helyeken is benyújthatja:
- Lokáció szerinti illetékes békéltető testület (
http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek)
- Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.; Telefonszám: +36 1 459 4800; E-mail:
nfh@nfh.hu)
Kérjük, amennyiben teheti, kéréseit, kérdéseit és panaszát az alábbi e-mail címen ossza meg velünk:
info@zoldzugolyfarm.hu.